Veel gestelde vragen

Hier vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen over de webshop.
Staat je vraag er niet bij? Bel of mail ons dan, we staan elke werkdag voor je klaar!

Bestellen & betalen

Hoe kan ik bestellen?

Op de webshop staat onze gehele collectie. Je kan het gewenste aantal verpakkingen bestellen door deze toe te voegen aan de winkelwagen. In de winkelwagen zie je een overzicht van je bestelling.

Je logt in of maakt een account aan. Vervolgens geef je de gewenste verzendopties en betaalopties aan. Na deze stappen te hebben doorlopen ontvang je van ons automatisch binnen enkele minuten een bevestiging per e-mail op het opgegeven e-mailadres. Heb je deze e-mail niet ontvangen? Bekijk dan eerst je ongewenste e-mailbox. Als je hem hier ook niet hebt ontvangen, neem je telefonisch contact met ons op.   

Wat is de status van mijn bestelling?

Eerst krijg je een automatische e-mail met de orderbevestiging van je bestelling. Nadat wij je bestelling hebben verzonden, krijg je een e-mail met de track-en-trace link van DHL.

Als je bezorgadres in Groot-Amsterdam is, kan je er van uitgaan dat wij binnen 24 uur leveren. Mocht dit onverhoopt niet zo zijn, nemen wij altijd contact met je op.

Zijn de prijzen exclusief btw?

Wij zijn een groothandel en hanteren groothandelsprijzen. Alle prijzen die vermeld zijn op de webshop zijn daarom exclusief btw.

Welke betaalmethoden zijn er?

De webshop geeft de volgende drie betalingsmogelijkheden aan:

1.    Direct online. Je kan de bestelling direct en veilig online betalen middels iDEAL, Giropay, Sofort Banking, PayPal, Visa of MasterCard.

2.    Later op rekening. Je krijgt nadat de bestelling is verzonden een e-mail met factuur op het opgegeven factuur e-mailadres. Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen.

3.    Bij afhalen op locatie. Als je de bestelling zelf komt ophalen bij ons magazijn in Amsterdam-West kan je afrekenen door contant te betalen of te pinnen.

Kan ik korting krijgen?

Als je meerdere eenheden van een artikel wilt afnemen, staat de staffelkorting op de webshop vermeld.
Klanten die aangemeld zijn voor onze nieuwsbrief, worden automatische via de e-mail nieuwsbrief op de hoogte gebracht als er speciale kortingsacties zijn. Met speciale verzoeken kan je natuurlijk even contact opnemen met onze klantenservice.

Kan ik een PO nummer of referentie toevoegen aan de factuur?

Wilt je een referentie of PO-nummer toevoegen op de factuur? Dit doet je eenvoudig in het bestelproces, tijdens het kiezen van de verzendmethode.

Retourneren & omruilen

Hoe kan ik de bestelling retourneren?

Er zijn verschillende redenen om een artikel terug te sturen. Heb je een artikel besteld en is dit niet het gewenste formaat? Of wil je bij nader inzien het verpakkingsmateriaal toch niet gebruiken?

Paco Verpakkingen doet niet moeilijk over retourneren! Je hebt 100 dagen de tijd om een artikel terug te sturen, mits deze ongebruikt, onbeschadigd en origineel verpakt is.

Gebruik voor het terugsturen wel altijd ons retourformulier. Zo weten wij van wie de producten komen en kunnen wij de retourzending in behandeling nemen.

Zonder retourformulier kunnen wij de retour niet in behandeling nemen.

Het kan twee tot drie weken duren voordat je retourzending is verwerkt. 

Let op: verzend je pakket inclusief handtekening voor ontvangst. Zo loop je geen onnodig risico. Zodra wij je retourzending in goede orde ontvangen hebben, krijg je een creditnota. Het aankoopbedrag plus de verzendkosten worden gecrediteerd. Wij hanteren een terugbetalingstermijn van zeven werkdagen na ontvangst van de retourzending. Je kunt de artikelen op eigen gelegenheid retour sturen, je bent niet gebonden aan een vaste koeriersdienst. De kosten voor de retourzendingen komen wel voor je eigen rekening. Bij retourneringen betaal je dus maximaal 1x verzendkosten.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Heb je een bestelling geplaatst en wil je deze annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op per e-mail of telefoon en vergeet daarbij niet je ordernummer te vermelden. Wij gaan de bestelling in het systeem annuleren voordat deze wordt verzonden.

Heb je de bestelling al ontvangen? Dan gelden de regels voor een retournering. 

Kan ik een artikel omruilen?

Wil je een artikel retour sturen en een ander artikel daarvoor in de plaats hebben? Dan beschouwen wij dit als een omruiling. Neem per e-mail of telefoon contact op met Paco Verpakkingen voor een correcte afhandeling. Wij annuleren je oude bestelling, waarvoor je een creditnota krijgt. Vervolgens dien je zelf de nieuwe bestelling via de webshop te plaatsen.

In Groot-Amsterdam rijden onze chauffeurs langs om de omruiling te verzorgen. Buiten Groot-Amsterdam dien je zelf je oude bestelling terug te sturen. Je ontvangt pas een creditnota als wij het pakket hebben ontvangen. Heel belangrijk is om het retourformulier in te vullen zodat wij kunnen achterhalen dat het pakket van jou vandaan komt.

Verzending & levering

Wat zijn de verzendkosten?

Bezorglocatie

Bezorgkosten

Nederland   

€ 8,95

Gratis bezorging in Nederland vanaf €126,-

Amsterdam*

€ 8,95

Gratis bezorging in Amsterdam vanaf €50,-

Amsterdam - Zelfde dag in huis       € 25,-
België    € 12,50
Luxemburg    € 15,-
Duitsland    € 20,-

Je kan er ook voor kiezen je bestelling  op te halen in onze showroom in Amsterdam, dat kan elke werkdag van 9:00 tot en met 16:00 uur. Je krijgt een melding via e-mail als je bestelling klaarligt en je het kan komen ophalen.

Als je bestellingen bestaat uit artikelen op voorraad en artikelen met langere levertijd, dan versturen we de bestelling in gewoon delen. Je betaalt natuurlijk maar één keer de verzendkosten!

We versturen de factuur pas zodra alle goederen geleverd zijn.

Wil je bestelling laten bezorgen in een ander land dan bovenstaande? Dat kan vanaf een bestelwaarde van € 500,-. De verzendkosten zijn afhankelijk van het land waarnaar verzonden moet worden. Neem contact met ons op via info@pacoverpakkingen.nl of via +31(0)20 - 624 03 47 voor informatie.

*Amsterdam: In postcodegebied 1000 t/m 1117

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bestellingen die op werkdagen vóór 15.00 uur worden ingegeven én voorradig zijn, worden de volgende werkdag geleverd. De status van de voorraad wordt altijd aangegeven in onze webshop. Je wordt via e-mail op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Mocht de levering onverhoopt langer duren, hoor je dat van ons.

Levering op zaterdag kan alleen in overleg.

Als je bestellingen bestaat uit artikelen op voorraad en artikelen met langere levertijd, dan versturen we de bestelling in delen. Je betaalt natuurlijk maar één keer de verzendkosten. 

Kunnen bestellingen in Amsterdam dezelfde dag geleverd worden?

Klanten met een afleveradres in Groot-Amsterdam (postcodegebied 1000 t/m 1189) kunnen wij extra service verlenen door te werken met same day delivery. Deze optie krijg je automatisch te zien in de winkelwagen als je bent ingelogd en je postcode zich bevindt binnen Groot-Amsterdam.

Welke koeriersdienst komt mijn bestelling leveren?

In Groot-Amsterdam leveren wij je bestelling met onze eigen chauffeurs. In de rest van Nederland en in België leveren wij met de koeriersdienst DHL. Het pakket dient altijd afgetekend te worden. Wij verzenden niet met brievenbuspost. 

Ik heb meerdere vestigingen, hoe kan ik het juiste afleveradres aangeven?

In je account en tijdens het bestelproces in de webshop kan je meerdere afleveradressen toevoegen. Je vinkt dan per bestelling het juiste vestigingsadres aan.

Kan ik mijn bestelling zelf komen ophalen?

Ja, je kan zelf je bestelling komen afhalen in ons magazijn in Amsterdam-West. In het bestelproces is dit één van de aanvinkopties bij de verzendmethoden. Je krijgt van ons een e-mail wanneer de bestelling klaar ligt in ons magazijn, dit is vaak nog dezelfde dag. 

Sample aanvragen

Hoe kan ik een sample aanvragen?

Vraag hieronder je sample aan! Wij versturen de samples binnen 5-6 werkdagen.


Let op:

- Telefonisch nemen wij geen sample aanvragen in behandeling.

- Van artikelen met een langere levertijd zijn geen samples beschikbaar.

Bedrijfsinformatie & zakelijk

Wat is het BTW-nummer van Paco Verpakkingen?

Het BTW-nummer van Paco Verpakkingen is NL 8561.46.717 B01.

Wat is het KvK-nummer van Paco Verpakkingen?

Het KvK-nummer van Paco Verpakkingen is 65523016.

Wat is het bankrekeningnummer van Paco Verpakkingen? 

Het Rabobank IBAN rekeningnummer van Paco Verpakkingen is NL48 RABO 0382 3941 43.

Wat zijn de algemene voorwaarden van Paco Verpakkingen?

Open de algemene voorwaarden van Paco Verpakkingen.

Hoe gaan jullie om met privacy en cookies?

Open het privacy statement van Paco Verpakkingen.

Hoe kan ik als multinational op de juiste wijze de inkoop bestelformulieren verwerken met jullie administratie?

Zorg ervoor dat je eerst de registratieformulieren voor leveranciers per e-mail hebt verstuurd naar onze administratie afdeling. Zodra wij deze hebben verwerkt kan je een bestelling plaatsen via de webshop en kiezen voor betaling op rekening.

Heb je al de bestelling geplaatst met betaling middels factuur en krijgt Paco Verpakkingen achteraf jullie registratieformulier voor leveranciers? Dan zijn wij genoodzaakt € 50,- administratiekosten in rekening te brengen.

Klantenservice

Vragen over onze verpakkingen? Neem dan contact met ons op. Via ons contactformulier kunt je ons bereiken. Wij streven ernaar om al onze berichten z.s.m. te beantwoorden. Je kunt ook e-mailen naar info@pacoverpakkingen.nl of bellen naar +31(0)20 624 03 47.

Natuurlijk ben je ook altijd van harte welkom in onze showroom in Amsterdam.