Bestellen & betalen

Hoe kan ik bestellen?

Op de webshop staat onze gehele collectie. Je kan het gewenste aantal verpakkingen bestellen door deze toe te voegen aan de winkelwagen. In de winkelwagen zie je een overzicht van je bestelling.

Je logt in of maakt een account aan. Vervolgens geef je de gewenste verzendopties en betaalopties aan. Na deze stappen te hebben doorlopen ontvang je van ons automatisch binnen enkele minuten een bevestiging per e-mail op het opgegeven e-mailadres. Heb je deze e-mail niet ontvangen? Bekijk dan eerst je ongewenste e-mailbox. Als je hem hier ook niet hebt ontvangen, neem je telefonisch contact met ons op.   

Wat is de status van mijn bestelling?

Eerst krijg je een automatische e-mail met de orderbevestiging van je bestelling. Nadat wij je bestelling hebben verzonden, krijg je een e-mail met de track-en-trace link van DHL.

Als je bezorgadres in Groot-Amsterdam is, kan je er van uitgaan dat wij binnen 24 uur leveren. Mocht dit onverhoopt niet zo zijn, nemen wij altijd contact met je op.

Zijn de prijzen exclusief btw?

Wij zijn een groothandel en hanteren groothandelsprijzen. Alle prijzen die vermeld zijn op de webshop zijn daarom exclusief btw.

Welke betaalmethoden zijn er?

De webshop geeft de volgende drie betalingsmogelijkheden aan:

1.    Direct online. Je kan de bestelling direct en veilig online betalen middels iDEAL, Giropay, Sofort Banking, PayPal, Visa of MasterCard.

2.    Later op rekening. Je krijgt nadat de bestelling is verzonden een e-mail met factuur op het opgegeven factuur e-mailadres. Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen.

3.    Bij afhalen op locatie. Als je de bestelling zelf komt ophalen bij ons magazijn in Amsterdam-West kan je afrekenen door contant te betalen of te pinnen.

Kan ik korting krijgen?

Als je meerdere eenheden van een artikel wilt afnemen, staat de staffelkorting op de webshop vermeld.
Klanten die aangemeld zijn voor onze nieuwsbrief, worden automatische via de e-mail nieuwsbrief op de hoogte gebracht als er speciale kortingsacties zijn. Met speciale verzoeken kan je natuurlijk even contact opnemen met onze klantenservice.

Kan ik een PO nummer of referentie toevoegen aan de factuur?

Wilt je een referentie of PO-nummer toevoegen op de factuur? Dit doet je eenvoudig in het bestelproces, tijdens het kiezen van de verzendmethode.

Klantenservice

Vragen over onze verpakkingen? Neem dan contact met ons op. Via ons contactformulier kunt je ons bereiken. Wij streven ernaar om al onze berichten z.s.m. te beantwoorden. Je kunt ook e-mailen naar info@pacoverpakkingen.nl of bellen naar +31(0)20 624 03 47.

Natuurlijk ben je ook altijd van harte welkom in onze showroom in Amsterdam.