Bestellen & betalen

Hoe kan ik bestellen?

Op de webshop staat onze gehele collectie. Je kan het gewenste aantal verpakkingen bestellen door deze toe te voegen aan de winkelwagen. In de winkelwagen zie je een overzicht van je bestelling.

Je logt in of maakt een account aan. Vervolgens geef je de gewenste verzendopties en betaalopties aan. Na deze stappen te hebben doorlopen ontvang je van ons automatisch binnen enkele minuten een bevestiging per e-mail op het opgegeven e-mailadres. Heb je deze e-mail niet ontvangen? Bekijk dan eerst je ongewenste e-mailbox. Als je hem hier ook niet hebt ontvangen, neem je contact met ons op. 

Wat is de status van mijn bestelling?

Eerst krijg je een automatische e-mail met de orderbevestiging van je bestelling. Nadat wij je bestelling hebben verzonden, krijg je een e-mail met de track-en-trace link van DHL.

Als je bezorgadres in Groot-Amsterdam is, komen wij je bestelling brengen met onze Paco Chauffeurs. Je kan je er vanuit gaan dat wij binnen 24 uur leveren, mits anders aangegeven op de webshop. Mocht dit onverhoopt niet zo zijn, nemen wij altijd contact met je op.

Als je ervoor hebt gekozen om je bestelling op te komen halen, krijg je een e-mail als deze voor je klaarligt in ons magazijn. Je kan je bestelling daarna komen ophalen op maandag tot en met donderdag van 9:00 tot en met 16:00 uur en op vrijdag tot en met 15:30 uur.

Zijn de prijzen exclusief btw?

Wij zijn een groothandel en hanteren groothandelsprijzen. Alle prijzen die vermeld zijn op de webshop zijn daarom exclusief btw.

Welke betaalmethoden zijn er?

De webshop geeft de volgende drie betalingsmogelijkheden aan:

1.    Direct online. Je kan de bestelling direct en veilig online betalen middels iDEAL, Sofort, PayPal, Maestro, Mastercard, Visa of Bancontact.

2.    Later op rekening. Je krijgt nadat de bestelling is verzonden een e-mail met factuur op het opgegeven factuur e-mailadres. Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen netto. Neem contact met ons op indien een andere betaaltermijn gewenst is. Wij voeren voor levering altijd een kredietwaardigheidscheck uit.

3.    Bij afhalen op locatie. Als je de bestelling zelf komt ophalen bij ons magazijn in Business Park Amsterdam Osdorp kan je afrekenen door contant te betalen of te pinnen.

Kan ik korting krijgen?

Als je meerdere eenheden van een artikel wilt afnemen, staat de staffelkorting, indien beschikbaar, op de webshop vermeld.
Klanten die aangemeld zijn voor onze nieuwsbrief, worden automatische via de e-mail nieuwsbrief op de hoogte gebracht als er speciale kortingsacties zijn. Met speciale verzoeken kan je natuurlijk even contact opnemen met onze klantenservice.

Kan ik een PO nummer of referentie toevoegen aan de factuur?

Ja, dat kan. Dit doe je eenvoudig in het betaalproces in de check-out, bij 'Vul hier eventueel een referentienummer in' onder het kopje '3. Betaling'. 

Mijn factuuradres is anders dan mijn afleveradres, kan ik dat invoeren?

Dat is geen probleem. In onze check-out kan je, zodra je je adres hebt ingevoerd, kiezen om een afwijkend afleveradres te kiezen of in te voeren.

Mijn factuuradres moet worden aangepast, hoe doe ik dat?

Heb je een verkeerd factuuradres ingevoerd en moet deze aangepast worden? Dat kan. 

Log in met je e-mailadres, en voer daarvoor eerst het juiste factuuradres toe aan je adressen in je account. Stuur hierna een mailtje naar info@pacoverpakkingen.nl, met daarin:

  • - Je klantnummer;
  • - Het ordernummer van de bestelling waarvan je het factuuradres wil laten aanpassen;
  • - Het juiste factuuradres, gekopieerd van je adresoverzicht op je account. 

Heb je je factuur al voldaan? Dan kunnen wij de factuurgegevens helaas niet meer aanpassen.

Klantenservice

Vragen over onze verpakkingen? Neem dan contact met ons op. Via ons contactformulier kunt je ons bereiken. Wij streven ernaar om al onze berichten z.s.m. te beantwoorden. Je kunt ook e-mailen naar info@pacoverpakkingen.nl of bellen naar +31(0)20 624 03 47.

Natuurlijk ben je ook altijd van harte welkom in onze showroom in Amsterdam.