Fly with Kult & Ace for Red Bull

Het communicatiebureau Kult & Ace is gespecialiseerd in het verbinden van merken met jonge consumenten en samen met Paco ID spreiden ze hun vleugels over het verpakkingenlandschap voor het Red Bull Future of Soul event. Vleugels geven aan mensen en ideeën, dat is de drijfveer van Red Bull. Geïnspireerd door de functionele drankjes uit het Verre Oosten, richtte Dietrich Mateschitz halverwege de jaren '80 Red Bull op. Hij ontwikkelde niet alleen een nieuw product, maar lanceerde ook een uniek marketingconcept.

The future of soul in a box

Red Bull viert een nieuwe generatie Soul met internationale en nationale smaakmakers. Tijdens ‘Red Bull presents The Future of Soul’ treden verschillende soulartiesten op in het Koninklijk Instituut voor de Tropen. De show heeft een futuristisch thema en dat zie je overal terug in het event, zo ook in de giftboxen die in limited uitgave zijn ontwikkeld voor de VIP gasten.

De giftbox is een zwarte magneetdoos van 37x26x6 cm met daarin een maatwerk interieur. In de giftbox gaat een blikje Red Bull, een 3D-bril en een t-shirt met 3D-print. Op de deksel van de giftbox is het naam van het event te lezen door middel van een zilverkleurige oliebedrukking. Het nabootsen van een oliereflectie op het zilver is uniek aan deze bedrukking en sloot naadloos aan bij het thema van het event. In de configurator op de website is een magneetdoos met foliebedrukking in enkele stappen te bestellen. Kies het juiste formaat, de kleur, de bedrukking en de aantallen en je krijgt meteen de prijs te zien. Bij spoed is de levertijd bespreekbaar.

Magneetdozen bedrukken

Red Bull Vooraanzicht magneetdoos

Red Bull Open Detail Magneetdoos

Red Bull Vooraanzicht Magneetdoos

Red Bull Schuinaanzicht Magneetdoos

Red Bull Bovenaanzicht Magneetdoos