Het project van Paco ID voor L'Oréal

In februari 2021 ontving Paco ID een prachtige opdracht van L'Oréal Paris. L'Oréal Paris is een merk dat cosmetica en schoonheidsartikelen verkoopt aan de consument, met de nadruk gelegd op haarproducten, zonbeschermingsproducten en huidverzorging. De opdracht die we moesten uitvoeren was een spoedproject die binnen twee weken volledig afgeleverd moest zijn (normaal 3-4 weken). L'Oréal Paris vierde haar 50 jaar bestaan en vierde dit door een influencer campagne op te zetten met meer dan 50 influencers waaronder Xelly Cabau.

De opdracht bestond uit twee delen, namelijk:

De eerste was om glans zwarte premium postdozen te leveren in formaat 44 x 32 x 5.8 cm (LxBxH). Deze premium postdozen moesten bedrukt worden met het logo van L'Oréal Paris op de bovenkant van de klep. De opdruk moest worden gedaan met zeefdruk in de kleur wit. De tweede opdracht was om de premium magneetdoos in het mat zwart in de formaat 43 x 31 x 5 cm (LxBxH) te leveren. De bedrukking van de premium magneetdoos moest zijn van foliedruk. De bovenkant van de deksel moest bedrukt zijn in het wit en de onderkant van de deksel moest in het goud worden gedrukt.

Ondanks dat het twee verschillende opdrachten waren werden de dozen samen gebruikt in de campagne. De premium magneetdoos werd namelijk met verschillende artikelen erin in de grotere premium postdoos gedaan om zonder beschadiging verzonden te kunnen worden. Op deze manier konden de influencers een goede presentatie laten zien aan de doelgroep.

Bekijk hieronder foto's van het project.

Benieuwd hoe je zelf zo een mooie postdoos kunt ontwerpen? Via de productpagina is het heel eenvoudig om een offerte aan te vragen voor de artikelen die jij zoekt!

Vooraanzicht

Vooraanzicht2

Achteraanzicht

Open